SERWIS

Mogą Państwo rownież skorzystać z serwisu pogwarancyjnego produktów naszej marki. Wiele lat pracy nad tworzeniem i udoskonalaniem naszych produktów dało nam wiedzę niezbędną do skutecznego rozwiązywania problemów technicznych. Wykwalifikowana załoga to klucz do sprawnej naprawy. W połączeniu z pomysłowością i odrobiną improwizacji nasi serwisanci są w stanie naprawić wszystko.

W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny w celu wyceny i określenia zakresu prac: serwis@4baby.pl, tel. 510 843 502

Wiadomość powinna zawierać opis uszkodzeń, dane personalne i adresowe oraz dokumentację fotograficzną, na podstawie której  ocenimy i wycenimy koszta naprawy. Dodatkowo, w celu uproszczenia i przyśpieszenia całej procedury, kurier DPD odbierze od Państwa, a następnie zwróci naprawiony produkt / część. Płatność za usługę należy uiścić w momencie odbioru naprawionego produktu kurierowi.

W przypadku wysyłki reklamacji do serwisu 4Baby Należy załączyć protokół reklamacyjny z opisem usterki, dowód zakupu i przedmiot reklamacji. Wyłącznie przedmiot reklamacji tj. W przypadku uszkodzenia tapicerki nie potrzebujemy całego wózka a tylko samą tapicerkę, to samo tyczy się kół budek czy innych elementów do których nie potrzeba wózka by rozpatrzyć reklamację.

W przypadku wysyłki całego kompletu istnieje obawa o uszkodzenie innych elementów w transporcie bądź ich zgubienie za które firma 4baby nie będzie odpowiadała.

 

Zawsze należy skontaktować się z serwisem w celu ustalenia najszybszego i najlepszego rozwiazania sprawy reklamacyjnej przed spakowaniem wózka, gdyż nasz serwis stara się rozwiązywać niektóre reklamacje poprzez wysyłkę nowych cześci bez potrzeby ich odbierania.

Bezpośredni telefon do serwisu: 510 843 502